Wspinaczka Mt. Batur wulkan dla wschodu słońca – opowieść o podróży z Indonezji

„Wspomnienia z 2009 roku”

Byliśmy w Kintamani na wyspie Bali w Indonezji. To była nieprzespana noc, gdy krzyczali nasi sąsiedzi, a także imprezowali do północy. OK, więc północ tak naprawdę nie jest tak późno, jakbyśmy ich dołączyli, gdybyśmy nie musieli wstać za 3 godziny, aby wspiąć się na wulkan! Nick naprawdę musiał iść, a także prosić ich o cicho, co wydawało się dość kiepskie, ponieważ były one w tym samym wieku co my.

Piękne widoki na instalację Batur, a także jezioro Batur w okolicy Kintamani, Bali, Indonezja.
Po niespokojnym 3 godzinom snu w drzwiach pensjonatu było uderzenie. To był nasz przewodnik, a także nadszedł czas, aby założyć nasze buty turystyczne. Wydawało się szalone, aby wstać po takim śnie i rozpocząć ćwiczenia fizyczne, jednak dlatego przyjechaliśmy do Kintamani, aby wspiąć się na wulkan Batur o wysokości 1700 m, a także obejrzeć wspaniały wschód słońca.

Przynieś to na wulkanu! Zobacz z naszego pensjonatu w Kintamani na Bali.

Próbuję się ogrzać w chatce na szczycie wulkanu w Kintamani na Bali.
Spacer był głównie płaski przez pierwszą godzinę, aby dostać się do podstawy wulkanu. Kiedy zaczęliśmy się wspinać, sceneria zmieniła się z lasu, a także ogromne skały na piasek, a także śliski żwir. Wędrowaliśmy na strome nachylenie przez około 1, a także pół godziny, bez zyggania i zggania, po prostu bezpośrednio. Byliśmy wyczerpani, byliśmy chłodno, a także musieliśmy się zatrzymać wiele razy, ponieważ czuliśmy się chorzy (z powodu braku snu, a także braku jedzenia w żołądkach) Jednak kiedy dotarliśmy na szczyt, to wszystko tam sprawiło wart.

Zrobiliśmy to!
Na górze była jedna chata z końcem na utrzymanie ciepła, a także łaskawie zaakceptowaliśmy świeżo parzoną herbatę. Nasz przewodnik zawołał nas na bok wulkanu, aby nam coś pokazać. Wulkan był tak gorący, ciężka para wychodziła z góry. Wykopał trochę dziurę, zakopał kilka jajek, a w ciągu 5 minut, śniadanie jaj na twardo było gotowe!

Dotarliśmy na szczyt w samą porę, aby mieć jedzenie, herbatę, a także byliśmy świadkami pomarańczowo-czerwonego świeckiego rówieśnika nad sąsiednimi górami, a także wyspą Lombok. Był to raczej widok, a zdecydowanie dokonał wstawania o 3:00, warto. Kiedy słońce było praktycznie całą metodą, przybyli nasi sąsiedzi… kaco, a także spóźnili się. Powinni byli wysłuchać Nicka, a także poszedł spać, kiedy im powiedział!

Oszałamiający wschód słońca. Kintamani, Bali.
Sprowadziliśmy wędrówki po pierwotnej obręczy wulkanu, a także dolnej krawędzi wulkanu. Ten wulkan wybuchł w latach dwudziestych XX wieku, lat 60. i 90., a także możemy nawet zobaczyć następstwa poprzednich erupcji – czarna, zahartowana lawa zakryła ziemię. Na szczęście dla nas bestia nie miała ochoty eksplodować, kiedy tam byliśmy.

Wędrówka wokół obręczy wulkanu.
Król świata! Zwróć uwagę na czarną hartowaną lawę z poprzednich erupcji.
Cieszyliśmy się oszałamiającymi widokami na jezioro Batur do poniżej, największego jeziora kraterowego Bali, a także wyspy Lombok w oddali. W sumie była to 6 -godzinna wędrówka, a także wróciliśmy do naszego pensjonatu na nasze bezpłatne śniadanie, a także szybko zemdlone. Zaskoczyliśmy drzemkę.

Pokonał! Widok z dolnej części wulkanu. Kintamani, Bali, Indonezja.
Wycieczka na Bali nie byłaby całkowita bez przybycia na obszar Kintamani. Jezioro, wulkan, wybiegi ryżowe, świątynie, a także wspaniałe widoki na dolinę są oszałamiające. Sugerujemy wynajem pojazdu w KUTA lub UBUD, a także niezależnie sprawdzanie regionu. Istnieje wiele małych wiosek, a także lokalizacje przy ubitnej ścieżce, które czekają na odkrycie.

Polub ten post? Przypiąć!

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupujesz od tych sprzedawców.