Zakwaterowanie: Hacienda Los Laureles

Czasami jako podróżni lubimy się leczyć. Zbliżały się Walentynki, więc postanowiliśmy się posypać, a także zatrzymać się w pięknym hotelu, który być może pasowałby do przewidywanego romansu Oaxaca City. Postanowiliśmy zostać w wspaniałej Hacienda Los Laureles. Wysoko w „Beverly Hills” Oaxaca, San Filipe del Agua, ta elegancka hacienda stulecia była absolutnie zapierająca dech w piersiach.

Zameldować się

Zostaliśmy przywitani przy ladzie zameldowania przez Guillermo, a także Victora, kierownikowi hotelu, a także menedżera rezerwacji. Wręczyli nam smaczną margaritę, sprawdzili nas, a następnie poprowadzili nas uroczym chodnikiem, pokrytym markizą Bougainvillea, która była podtrzymywana przez szerokie kolumny z łukowatymi otworami, które opracowały wspaniałe widoki bogatego centralnego ogrodu.

Pokoje

Istnieje ogólnie 23 przestrzenie, a także apartamenty pięciu różnych klas w Los Laureles, które zostały podzielone między oryginalną hacjendię, a także nowszy dwupiętrowy budynek. Nasza przestrzeń była najwyższym pokojem King, dobrze wyposażonym i dużym apartamentem z wspaniałym kamiennym prysznicem, ręcznie robione meble mahoniowe, duże łóżko king-wielkości, a także tradycyjną sztukę meksykańską, która akcentowała nieskomplikowane bielone pokój. Byliśmy zaskoczeni, widząc starszy telewizor w stylu tubów na komodzie naprzeciwko łóżka, a także oczekiwano, że zobaczy telewizor z płaskim ekranem na tym zakresie kosztów, jednak starsza elektronika mogła zachować tradycyjny charakter pokój.

Poza pojedynczym wejściem do apartamentu znajdował się mały okrągły stół, a także dwa krzesła, osobliwie ustawione pod zwisającym baldachimem. To siedzenie podobało się również wspaniałe widoki ogrodowe, utrudnione tylko przez kilka splątanych, kwitnących winorośli kwiatowych, które z wdziękiem spadły z łuków powyżej.

Restauracja

Zarazg w jasnym i uroczym szklanym patio, a także patrząc na ogród, jest wybitna restauracja Los Cypresses, w której członkowie Elite Oaxacan Business, pary, a także gospodarstwa domowe, a także obiady, a także obiady. Zaskakujące jest to, że menu było niezwykle przystępne, jednak niestety z naszego doświadczenia smaki, a także usługi nie były tak bardzo, jak reputacja. Podawano nam nieinspirowane piepry ze zwykłym ryżem, a także nie dostaliśmy naszego posiłku warzywnego, dopóki reszta naszych posiłków nie zakończyła się. Podobnie jak kiedy nadeszły dodatki, były zimne, gumowe, zamrożone warzywa z torby. Personel próbował naprawić problem, zapewniając nam bezpłatny kawałek ciasta, co było miłe.

Zdecydowanie byliśmy niezadowoleni z tej prezentacji, zapewniliśmy poziom usług oferowanych przez resztę hotelu, jednak odkryliśmy fantastyczne restauracje i weekendowe rynki żywności otaczające hotel.

Po drugiej stronie ulicy znajduje się fantastyczna włoska restauracja, która serwuje smaczne domowe makarony, gorące czekoladki, a także chleb w doskonałych cenach. Jeśli przebywasz w Los Laureles, sugerujemy, aby wypróbować restaurację Cypresses, ponieważ jesteśmy pewni, że nasze doświadczenie było po prostu pecha, jednak podobnie spaceruj, a także próbować kilku innych restauracji w okolicy.

Ogród

To właśnie wyróżnia Los Laureles od innych lokalizacji, w których mieszkaliśmy. Każdy pokój, restauracja, a także spokojny obszar basenu w kierunku bajkowego Eden z dobrze wypielęgnowanych trawników, palm, a także kwiatów tropikalnych. Oddani ogrodnicy niestrudzenie dbają o każdy żywy, a także rosnąca część centralnego trawnika, a także ich trudna praca zdecydowanie pokazuje nienaganny stan tego obszaru. Tło skalistych górskich klifów, a także hałas ptaków ćwierkających tylko zwiększają pokój, a także spokój tej wspaniałej naturalnej utopii.

Personel i służba

Los Laureles zaoferował nienaganną obsługę wszystkim swoim gościom. Kiedy tam byliśmy, młoda meksykańska para cieszyła się uroczą kolacją interakcyjną ze zwiększonymi pedałami, a także świecami, wszystkie utworzone przez personel hotelu. W pierwszych dniach w hotelu w naszej przestrzeni brakowało gorącej wody, jednak personel konserwacyjny nieustannie był na zadaniu, a także ich najlepszy, aby nas dopasować, wreszcie, zmieniając głowę pokazową, aby upewnić się, że jesteśmy zadowoleni z temperatury woda. Kiedy wyruszyliśmy do miasta, zaoferowano nam fantastyczne wskazówki zarówno dla taksówek, jak i przeniesienia autobusu, a także recepcjonistka była podekscytowana zadzwonieniem do nas taksówką lub pomagającym w dowolnej możliwej metodzie. Odkryliśmy, że personel w Los Laureles był przyjazny, kompleksowy, a także poświęcony swoim gościom w 100% przypadków.Lokalizacja

Los Laureles, położony na bogatym przedmieściu Oaxaca City, około 20 minut autobusem lub 10 minut (50 pesos) na zewnątrz miasta, Los Laureles zdecydowanie nie jest w „grubości akcji”. Jednak dzielnica mieszkalna otaczająca hotel jest zachwycająca i znajduje się u podnóża malowniczych gór Oaxaca, zapewniając jej niezwykle dziki i naturalny charakter. Istnieje kilka bliskich restauracji, kilka sklepów regionalnych, a także kościół w odległości spaceru, więc nie poczujesz się odłączony od miasta, pozostając tutaj, w rzeczywistości spokojna okolica oferuje tyle samo pokoju Jako romans jak samo miasto, a także gdy widzisz ogród Los Laureles, i tak możesz nie chcieć wychodzić.

SPA

Jeśli masz ochotę na intensywny relaks, udaj się do Los Laureles Spa, gdzie będzie Cię powitany przez tradycyjnego uzdrowiciela, który używa aromatycznej pary, roślin leczniczy dobrze jak dusza. Na miejscu znajduje się Temezcal, który jest autentycznym przedhiszpańskim lodkiem potu. Zazwyczaj podróżnicy odkrywają Temezcals tylko jako sauny turystyczne, jednak Los Laureles ma uzdrowiciela, który zachowuje wiele tradycyjnych rutyny, a także zwyczaje tego odwiecznego rytuału. Jeśli czeka cię tylko typowe leczenie spa medycznego, możesz cieszyć się zwykłymi twarzami, masażem, sesjami hydroterapii, a także złuszczania, których można oczekiwać od lekarskiego spa tej klasy.

Stawki

Poniższe stawki oparte są na zapytaniu rezerwacji na jedną noc w kwietniu. Koszty mogą się różnić w zależności od wakacji i sezonu.

Kliknij zdjęcie powyżej, aby zarezerwować miejsce teraz.

Ogólny

Oprócz posiłków w restauracji, mieliśmy doskonałe doświadczenie w Los Laureles, a także zdecydowanie sugerowalibyśmy to dla par szukających uroczej i spokojnej bazy, z której można sprawdzić miasto Oaxaca UNESCO World Heritage. Personel jest świetny, przestrzenie są wspaniałe, a także widoki na centralny ogród, a także okoliczne góry, po prostu nie można pokonać. Jeśli nie masz nic przeciwko byciu kilkoma minutami poza miastem, Hacienda Los Laureles jest idealną opcją dla tego niesamowitego miasta.

Dziękujemy Hacienda Los Laureles za trzymanie nas podczas naszego pobytu w Oaxaca City. Jak zawsze wszystkie myśli, opinie, a także oceny pozostają naszym własnym, pomimo każdego rodzaju otrzymanych bezpłatnych usług.

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupujesz od tych sprzedawców.