Ostateczna trasa Cabot Path: Cape Breton Road Trip

KADE Kate zawiera linki partnerskie. Jeśli dokonasz zakupu za pomocą tych linków, dokonam odszkodowania bez dodatkowych kosztów. Dzięki!

Podziel się na Twitterze
Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Pinterest
Udostępnij na e -mailu

Szukasz jednej z najpiękniejszych podróży na świecie? Pomyśl o prowadzeniu ścieżki Cabot w Cape Breton, Nova Scotia. Chociaż jest to jedna z najlepiej rozumianych wycieczek samochodowych w Kanadzie, do niedawna nie słyszałem o tym – a także byłem oszołomiony dokładnie tym, jak wyjątkowe było.

W tym lecie kosztuje dużo czasu w Atlantic Canada, co jest jedną z znacznie lepszych decyzji, które ostatnio podjąłem. To jedna z moich nowych preferowanych części świata. Jednak jedną z największych atrakcji Atlantyckiej Kanady było prowadzenie ścieżki Cabot, a także znalezienie regionu Cape Breton w Nowej Szkocji.

Nova Scotia pracowała przez jakiś czas. Na początku tego roku zadowoliłem agentów z Go do Nowej Szkocji, a także postanowiliśmy razem przeprowadzić kampanię. Przeprowadziłem badania nad prowincją, próbując dowiedzieć się, gdzie się udać, a także wylądowałem na Cape Breton, wiejskiej, wspaniałej wyspie w północno -wschodniej części prowincji, a także prowadzenie szlaku Cabot. Zawsze jestem gotowy na wycieczkę. Jako ja miałem fantastyczny biznes – mój stały przyjaciel podróży Cailin, który sama pochodzi z Nowej Szkocji! (Sprawdź jej listę najlepszych rzeczy do wykonania w Nowej Szkocji tutaj.)

To był mój pierwszy raz w Nowej Szkocji (cóż, podobnie, kiedy byłem płodem, moi rodzice szybko wskazują), jednak przypomniało mi to tak bardzo o tym, gdzie dorastałem. Obszar Halifax, a także jego otoczenie, przypominały mi tak wiele Massachusetts – jednak kiedy dostaniesz się do Cape Breton, cokolwiek się rozkłada, a także co się określa. To bardziej jak New Hampshire lub Maine!

Podobało mi się Nowa Szkocja od jej piękna, od jej życzliwości, od tego, jak dokładnie była zrelaksowana. Oprócz tego miał wysoką jakość, które mam trudności z definiowaniem. To było wyjątkowe.

A jeśli pochodzisz z Nowego Jorku lub Nowej Anglii-a także rozumiem, że wielu moich gości z siedzibą w USA jest-Nova Scotia to niezwykle prosta podróż. Wskocz na krótki lot bez przerwy do Halifax z Nowego Jorku lub Bostonu. To dwugodzinny lot z dowolnego miasta!

Co to jest szlak Cabot?

Cabot Path to malownicza ścieżka jazdy na wyspie Cape Breton w Nowej Szkocji. Cape Breton jest wielką wyspą na północnym wschodzie Nowej Szkocji, domu do 18% ziemi prowincji, a także 14% populacji. Cape Breton jest rozumiany jako powolny i wspaniały zakątek Nowej Szkocji.

Ścieżka Cabot jest dobrze oznakowana, prosta w prowadzeniu, a także pełna mnóstwa atrakcji. Na 298 kilometrach (185 mil) jest idealny na czterodniową podróż.

Powody, aby podróżować ścieżką Cabot w Nowej Szkocji

Jest tak wiele powodów, aby podróżować szlakiem Cabot. Oto kilka moich ulubionych:

Najpiękniejsze kręte drogi. Park Narodowy z Parkiem Narodowym Cape Breton Highlands jest jak jazda kreskówką. Drogi są tak widocznie fotogeniczne. Nie wierzę, że kiedykolwiek widziałem tak wspaniałe drogi, jak w Cape Breton!

Jeśli chcesz zdobyć zdjęcia tak, jak ja, poproś osobę na siedzeniu podróżnika, odwróciła kamerę na superszybki czas otwarcia migawki, a także strzelać podczas jazdy. Pamiętaj, aby regularnie czyścić swoją szybę.

Najświeższy, najbardziej soczysty, najbardziej smaczny homar. Od wielu lat Cailin mówi mi, że Nowa Szkocja ma najlepszy homar na świecie (lub, częściej, krzycząc: „To nie jest homar!” Za każdym razem, gdy jem homara na Karaibach). Szczerze mówiąc, przewróciłem oczami na jej wzbudzenia – jednak próbowałem tego i wow. Jestem wykorzystywany do homara Maine, jednak homar Nova Scotia jest na jednym poziomie. Oprócz tego jest oferowany wszędzie na szlaku Cabot.

Niekończące się zmieniające krajobrazy. Czasami, podobnie jak w White Point, czułem się, jakbym był w Normandii. Innym razem, prowadząc bujną części Highlands, prawie czułem się, jakbym był na Hawajach! Oprócz tego, gdy słońce zanurzyło się za górami, przypomniano mi Kolorado.

Trzy fascynujące kultury w jednym miejscu, z dumą dzielone z gośćmi. Możesz sprawdzić rodzimą kulturę Mi’kmaq, kulturę acadian, a także kulturę gaelicką na tej dokładnie tej samej wyspie. a także wszyscy są szanowani jako ważne części kultury kanadyjskiej. Naprawdę uderza cię, gdy wchodzisz do centrum gości w Parku Narodowym, a także czyta: „Witaj. Bienvenue. PJila’si. Fáilte. ”

Powolne, wiejskie tempo. Kiedy online w mieście (zwłaszcza w Nowym Jorku) zauważysz dokładnie, jak bardzo wolniej jest w kraju. Rzeczy poruszają się w powolnym tempie. Ludzie nie mają czasu, aby się dobrze bawić. To miła przerwa dla twojego mózgu.

Jeden niesamowity park narodowy. Park Narodowy Cape Breton Highlands jest jednym parkiem narodowym na wyspie Cape Breton, a także Cabot Path jedzie z nim. To rewelacyjny Parka. Najlepiej rozumianą aktywnością na ścieżce Cabot jest Skyline Trail, wędrówka w parku najlepszym wykonanym o zachodzie słońca.

Wspaniały, a także przyjmujący ludzi. Tak wiele wspomnień z Cape Breton jest połączonych wspaniałych ludzi, których poznaliśmy. Acadian kobiety, które zaprosiły nas do powrotu, a także pozostanie w swoich domach na imprezie Mi-Carême zimą. Nauczyciel Mi’kmaq w Eskasoni Cultural Journeys, który powiedział nam o swoich naturalnych środkach walki z rakiem, że ludzie Zachodu mogą być na skraju wykorzystania. Artysta, który martwił się wpływem Airbnb na młode Cape Bretoners, że nie jest w stanie płacić za domy. Sprytni, przemyślani przewodnicy w Parks Canada, którzy bulgotali z nimi na zewnątrz.

Ile dni wymagasz na szlaku Cabot?

Uważam, że możesz podróżować ścieżką Cabot w ciągu minimum trzy dni – jednak sugerowałbym rozciąganie do czterech dni, jeśli możesz. Jeśli chcesz, możesz dłużej podróżować ścieżką Cabot, odbywając bardziej spokojną podróż niż my, a także podróżowanie na dłużej zapewniają ochronę ubezpieczeniową w sytuacji, w której masz deszczowe dni.

Jeśli masz tylko jeden lub dwa dni, sugeruję pozostanie w okolicy Chéticamp, zamiast próbować wykonać cały szlak. Większość moich preferowanych doświadczeń na ścieżce Cabot znajdowała się w Chéticamp lub w jego pobliżu: wędrówki na Skyline Path, a także Discover to Lobster Bother w Parku Narodowym Cape Breton Highlands, MI-Carême Center, Aucoin Bakery, a także w L’Abri restauracja.

Najlepiej jest wynajmować pojazd w Sydney lub Halifax, a także jeździć na szlak. Sydney jest największym miastem w Cape Breton, a także ma mały terminal lotniczy, a także szereg lokalizacji wynajmu pojazdów. To około 45 minut jazdy od ścieżki Cabot, a także w Englishtown, w pobliżu Baddeck.

Halifax to większe miasto, a także duże centrum lotnicze, a także na kontynencie Nowej Szkocji. To około 3,5-godzinna jazda od ścieżki Cabot, a także wchodzisz w Hunters Point, podobnie w pobliżu Baddeck. Możesz wynajęć pojazd w jedną stronę z Sydney do Halifax, jak to zrobiliśmy, jednak wypożyczalnie w jedną stronę mogą być wyjątkowo kosztowne w Nowej Szkocji.

Trasa Cape Breton Road Trip

Prowadzenie ścieżki Cabot przez cztery dni zapewni wystarczającą ilość czasu, aby cieszyć się najlepszą z tej wspaniałej części Nowej Szkocji. Ta trasa zapewnia dodatkowy dzień w tym, co moim zdaniem jest najładniejszą częścią – Chéticamp – jednak zapewnia wystarczająco dużo czasu, aby cieszyć się kilkoma innymi pięknymi miejscami, takimi jak Ingonish, Baddeck, a także Parku Narodowego Cape Breton Highlands.

Wiele osób pyta, czy powinieneś prowadzić ścieżkę Cabot zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Szczerze mówiąc, to nie ma znaczenia. Miałoby to znaczenie, gdybyś jechał tylko w jednym kierunku, a także nigdy nie cofał się. Cailin, a także wjechałem z powrotem, a także kilka razy w najbardziej fotogenicznej części Parku Narodowego, ponieważ stan pogody wciąż się zmieniał, a także chcieli znacznie lepszych zdjęć!

Skończyło się na prowadzeniu większości ścieżki zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a także czuliśmy się z tego zadowoleni. Oto nasz pełny plan podróży:

Cabot Path Trate, dzień pierwszy: Sydney do Chéticamp

Cailin, a także rozpocząłem naszą podróż Cape Breton, natychmiast po zadokowaniu rejsu Oneocean w Sydney. Sydney jest blisko ścieżki Cabot w Englishtown, jednak chciałem sprawdzić kulturę rodzimej w Nowej Szkocji, więc udaliśmy się na południe, a także nieco zaczęliśmy poza ścieżką w Eskasoni.

Doświadczenia kulturowe Eskasoni można znaleźć o rodzimej kulturze Mi’kmaq, a także tradycjach ludzi Mi’Kmaq. Bierzesz udział w ceremonii rozmazania, odkryj zarówno polowanie, jak i broń, odkryj trochę tańca, a nawet gotujesz chleb nad ogniem, w stylu Mi’kmaq.

Jest to nieco podróżne-można powiedzieć, że grupy stażystów są ich chlebem, a także masłem. Jednak lubiłem odkrywać kulturę Mi’Kmaq, a szczególnie lubiłem odkrywać bezpośrednio od wielu osób mi’kmaq. Odkrywanie od rzeczywistych rdzennych ludzi jest obecnie równie niezwykłe, a także należy go pielęgnować.

Podobało mi się to, jak przewodnicy tkali się w tradycjach, a także dokładnie ich wykorzystanie, takie jak rośliny lecznicze wykorzystywane do leczenia raka. Jeden z przewodników, Steve, nawet zaproponował rozmazanie paszportu, aby zapewnić mi bezpieczeństwo podczas moich podróży.

Następnie, jeśli masz czas, idź do Highland Village. Tuż przy ścieżce w Iona znajduje się wioska, która odtwarza życie wśród osadników gaelickich w Cape Breton sprzed wieków, łącznie z kostiumami, pięknie ustawionymi na jeziora Bras D’Or. Chociaż nie mieliśmy czasu na to z powodu późnego startu, jest to absolutnie warte wspaniałego scenariusza.

Spędź popołudnie jadąc do Chéticamp, a także weź wczesny obiad. Jesteś teraz oficjalnie na szlaku Cabot! Dźwięk do Chéticamp jest piękny, szczególnie gdy uderzysz w wodę. Na wczesną kolację sugeruję L’Abri-dość nową, wyjątkowo queerową RestęUrant, że miejscowi nie mogą przestać zachwycić się. Robią fantastyczną rolkę homara. Cailin tak dobrze, jak bardzo mi się podobało L’Abri, że poszliśmy kilka razy!

Wieczorem wędrują Skyline Trail, najsłynniejszą wędrówką w Parku Narodowym Cape Breton Highlands. Jest to łatwa, nawet wędrówka ze wspaniałym widokiem na końcu, nawet znacznie lepiej o zachodzie słońca. Uważam, że jest to najlepszy obszar na Instagramie na szlaku Cabot. Podczas gdy możesz samodzielnie wykonać tę wędrówkę, Parks Canada oferuje wycieczkę z przewodnikiem, która zajmuje około trzech godzin.

Skyline ścieżka to najlepsza lokalizacja na ścieżce Cabot, aby zobaczyć łoś, więc miej oczy otwarte! Istnieje nawet „wykluczenie” łosia (po raz pierwszy słyszałem to słowo), w którym masz strefę wolną od łosia, a także wspinać się na platformę, aby sprawdzić, czy możesz je stać na zewnątrz.

Ścieżka Skyline wydaje się głównie nawet, jednak nie rozpoznajesz się, dopóki nie odwrócisz się, a także wstecz, że ścieżka powoli opadła w dół przez cały czas. Zdecydowanie możesz zrobić tę wędrówkę z młodzieżą, jednak pomaga wprowadzić źródło światła do powrotu, nawet jeśli to źródło światła jest latarką w telefonie.

Pamiętaj, że wędrówka rozpoczyna się dwie godziny przed zachodem słońca, jednak musisz podnieść przepustkę parku przy wejściu, a początek wędrówki jest około 20 minut jazdy od wejścia. Dlatego dostajesz wczesną kolację!

Gdzie się zatrzymać w Chéticamp: Silver Linings Inn

W Chéticamp zatrzymaliśmy się w Silver Linings Inn, pensjonacie średniej, a także motelu, który bardzo polecam. Byliśmy pierwszymi gośćmi, którzy zostali w nowym apartamencie nad głównym pensjonatem: strych z dwoma niesamowicie wygodnymi łóżkami typu queen, mnóstwo doskonałych poduszek, a także łazienką. Stawki od 149 USD (112 USD).

Pensjonat ma również najlepsze śniadanie kontynentalne, jakie kiedykolwiek widziałem gdziekolwiek. Mnóstwo babeczek, chleb z bliskiej piekarni Aucoin, płatki, owoce, szuflady pełne masła orzechowego, a także wszystkie galaretki, a także dżemy, nawet wyznaczoną strefę bezglutenową. Naprawdę starają się dobrze zrobić proste śniadanie, a przestrzeń śniadaniowa jest przewiewna, a także piękna.

Sieć nie była fantastyczna i działała tylko przyzwoicie w publicznych obszarach pensjonatu, które zostały zamknięte w nocy, jednak jest to podstawowe dla Cape Breton. (Zobacz więcej w Internecie w Cape Breton w sekcji „Cabot Path Travel Tips” poniżej.)

Jedna Qualm: na środku podłogi łazienkowej znajduje się drzwi, a także wtapia się w płytki, więc Cailin, a także kilkakrotnie uderzałem na nią palce. (Chciałbym krzyczeć z łazienki, a Cailin krzyczałby: „Czy nadepnąłeś to ponownie?”) Jednak poruszyliśmy go z menedżerem, a także, ponieważ byliśmy pierwszymi ludźmi, którzy tam zostali, nie mieli nie Koncepcja, a także stwierdzili, że będą chcieli go wyeliminować.

Znajdź oferty w hotelach w Chéticamp tutaj, a także zobacz wszystkie Chéticamp Airbnbs tutaj.

Trasa Cabot Path, dzień drugi: Chéticamp, a także wokół

Chéticamp był moją preferowaną częścią ścieżki Cabot, ponieważ w pobliżu jest tak wiele niesamowitych rzeczy do zrobienia. Absolutnie warte kosztuje dodatkową noc w Chéticamp, aby jak najlepiej wykorzystać tę część Cape Breton. Rozpocznij dzień od śniadania, a następnie zaplanuj wiele celowników.

Dowiedz się o kulturze acadian w Les Trois Pignons. To muzeum, a także centrum kultury to fantastyczne miejsce do odkrycia o Acadian, którzy zamieszkali w Cape Breton wieki temu. Podczas gdy można zobaczyć odtworzone pomieszczenia mieszkalne dla rodzin akadyjskich, najfajniejszą częścią jest widzenie zaczepionych dywanów.

Zaczepione dywany były tak interesujące. Artystka Elizabeth Lefort była jednym z najbardziej utalentowanych haczyków dywanowych, a także szczególnie była wykwalifikowana z haczykowym portretem dywanowym. W latach sześćdziesiątych wykonała portrety wszystkich astronautów Apollo – oprócz JFK, Jackie Kennedy i papieża Jana Pawła II!

Ale dla mnie, jak i Cailin, nasz preferowany portret był białego perskiego kota. Naprawdę wykorzystywał długie sznurki moherowe, które zostały przeciągnięte, tworząc wyjątkowo puszysty kot – a także miał wyjątkowo niezbędne wskazanie pod nim. Tak kuszące.

Zatrzymaj się na kawę w Frog Pond Cafe, a także sprawdź galerię sztuki Sunset Art. Te dwa zakłady znajdują się obok siebie w Chéticamp. Artysta William Roach od dziesięcioleci, a także maluje dzieła sztuki, a także galeria jest teraz domem dla 15 artystów People Cape Breton. Jest to fantastyczny obszar, w którym można zatrzymać się na kawę, a także przeglądanie.

Następnie pomaluj własne maski w MI-Carême Interpretive Center. Kiedy zobaczyłem „Paint Tradycyjne maski” na moim trasie, nie byłem tak podekscytowany – jednak stało się to jedną z najważniejszych atrakcji podróży. To była zdecydowanie moja preferowana aktywność w pomieszczeniach!

Mi-carême to tradycyjne francuskie wydarzenie, które przynosi radość w mroczny czas-