AK Monthly podsumowanie: wrzesień 2021

Przygodowa Kate zawiera linki stowarzyszone. Jeśli dokonasz zakupu za pośrednictwem tych linków, zarobię prowizję bez dodatkowych kosztów. Dziękuję!

Podziel się na Twitterze
Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Pinterest
Udostępnij na e -mailu

Im jestem starszy, tym bardziej uczę się, jak dać sobie równowagę. Wiedziałem, że wrzesień będzie niezwykle pracowitym miesiącem, a pracowity tydzień zajęć w Pradze, a następnie prawie bez przerwy miesiąca podróży w Stanach.

Pięć lat temu przeszedłby, kontynuując publikowanie wielu postów, rejestrując szalone godziny i ledwo spać, ponieważ to? To był wtedy mój pomysł równowagi: robienie wszystkiego ciężko.

Ale ja z 2021 r. Wyjął ten miesiąc jako okazję, aby umieścić całą moją energię w jedną kategorię-podróż, badania, gromadzenie informacji-i pozwolić, aby wszystko inne się zsunę. I to, podejmowanie decyzji opartych na energii, jest dla mnie znacznie lepszym sposobem na przeprowadzkę.

W tym miesiącu spędziłem bardzo mało czasu na konwencjonalną pracę zakulisową. Opublikowałem tylko jeden nowy post na blogu (plus podsumowanie sierpnia). I oczywiście wykonałem pracę Patreon. Ale poza tym byłem zadowolony z tego, że wszystko inne zsuwam się i skupiłem na podróży. Plus czas z moją rodziną!

Blogowanie odbędzie się, gdy wrócę do Pragi w połowie października. Warto zauważyć, że nie doznałem żadnych poważnych konsekwencji w wyniku wzięcia tego czasu.

Witamy Bienvenue w New Hampshire!
Odwiedzone miejsca

Praga, Republika Czeska

Czytanie, Lynn, Swampscott i Lynnfield, Massachusetts

Tilton, Laconia, Meredith, Bristol, Rye, New Castle, Portsmouth, North Hampton, Hampton, Brookline, Hollis, Nashua, Bradford, Newbury, Sunapee, Newport, Cornish, Hanover, Plymouth, Lincoln, North Woodstock, Frantonia, Bethlehem, Hart’s Lokalizacja, Lancaster, Woodstock, Sugar Hill, Littleton, Livermore, Albany, Bartlett, Tamworth, Center Ossipee, Conway, North Conway, Interale, Jackson, Gorham, Errol, Moultonborough, Holderness, Gilford, Alton, Wolfeboro, Chichester, Peterborough, Rindge , Jaffrey, Winchester, Keene, Chesterfield, Fitzwilliam i Exeter, New Hampshire

Wąwóz Flume, New Hampshire
Przegląd najważniejszych wydarzeń

Niesamowita i obszerna podróż po New Hampshire. Być może odkryłeś, że to ogromna lista miast.

Dorastałem spędzanie każdego lata w New Hampshire i kiedy sprawdzam New Hampshire, zwykle, gdy jestem w domu, nigdy nie traktowałem tego jak wizytę blogera. To się teraz zmienia. Tym razem przeprowadziłem wszystkie badania, zrobiłem wszystkie zdjęcia, wykonałem wszystkie doświadczenia!

Niektóre z najważniejszych atrakcji: robienie rejsu do pocztą po M/V Sophie C nad jeziorem Winnipesaukee z Weirs Beach (naprawdę wyraźny i wyjątkowy), wybierając się na wycieczkę łosiem po wspaniałym lesie North (widzieliśmy trzy damie łosia!), Uszczędzając się do łosia! Blef artysty (łatwy i malowniczy) i odkrywanie niesamowitych miast (wielki fan Keene, Littleton, Sugar Hill i Lancaster).

Absolutnie idealna pogoda w białych górach. W połowie września było cudowne-czyste niebieskie niebo, ciepłe dni, chłodne noce. To jest niezwykle niezwykłe! Zazwyczaj jeżdżę latem i jestem przyzwyczajony do pochmurnych dni i szalonej pogody, które zmieniają się w dziesięciu. Mówię wam, wczesne liście to czas, aby iść.

Do tej pory odwiedzając 25 browarów New Hampshire. W drodze do bycia ekspertem! Niektóre ulubione: Schilling Beer Co w Littleton dla europejskich piw, Woodman’s in Bristol za przytulność i ukrytą klejnot, Rek-Lis w Betlejem dla zabawnej towarzyskiej atmosfery, oddział i ostrze w Keene dla naprawdę dziwnych rzeczy. Poszedłem też do kilku winnic i gorzelni.

Widząc, jak jo-jo ma na żywo w Pradze. To było wyjątkowe. Podczas Covid Praga zbudowała miejsce koncertów na świeżym powietrzu na wyspie w rzece Vltava. Patrzyliśmy, jak wykonuje pakiety wiolonczeli Bach, a nawet przybył jak baletnica w oświetlonej łodzi!

Dwie rzeczy, które uwielbiałem: że ludzie byli w stanie zobaczyć z mostu za darmo i że wszyscy na widowni byli ubrani. Uwielbiam przebierać się na wydarzenia i uwielbiam, kiedy wszyscy inni też.

Słodki mały pobywacja praski. Najpłyniejsze hotele Pragi obniżyły stawki z powodu Covida, więc Charlie i ja zarezerwowaliśmy noc w pięciogwiazdkowym hotelu Kings Court, poszliśmy koktajlami i zachwycaliśmy czując się jak turystów w naszym magicznym mieście.

Znaleźliśmy opiekunów kotów podczas Bożego Narodzenia! Charlie i ja zarezerwowaliśmy wycieczkę w trąbie powietrznej, aby zobaczyć nasze rodziny podczas wakacji (dwie noce w Londynie, cztery noce w Bostonie, dwie noce w Nowym Jorku). W ciągu kilku dni znaleźliśmy kumpla i kumpla kumpla, który zapewnił kotom i rozkoszować się Pragi na śniegu.